منتديات هديل الروح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات هديل الروح

نتمنى لكم اقامه ممتعه في منتدانا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شرح مفارش سفره وسرير

كاتب الموضوعرسالة
$أمير في زمن حقير$
روح لاترحل ريحتها حتى ولو جسدها انتهى
روح لاترحل ريحتها حتى ولو جسدها انتهى
$أمير في زمن حقير$

شرح مفارش سفره وسرير  Empty
مُساهمةموضوع: شرح مفارش سفره وسرير    شرح مفارش سفره وسرير  Emptyالأربعاء مارس 09, 2011 1:49 pm

اخواتي الحبيبات ف البدايه ارجو منكم الدعاء لمصر وشعبها
الموضوع ده في بالي منذ ان بدأت شامو واليمان في مشروع المفرش ولكن كان بودي اني اعود بموضوع مفرح وكنت ناويه اسميه مشروع العروسه ولكن نظرا للحزن الكبير الذي يسكنني ويسكن سائر المصررين فمفيش مكان للفرح بداخلي
المهم لاني حابه الموضوع فعلا فالموضوع ده لكل الاخوات الي نفسهم يعملو مفرش سرير او سفره ومش عارفين ينفذو الباترون او مش لاقين تشجيع ان شاء الله تضع المفرش مع بترونه رجاء وان شاء الله بحاول اشرحه
ثانيا ياريت مفيش وحده تقول يااااااااااه انا مبتدئه انا مش حعرف ومش حيكون عندي صبر ده موضوع ياخد وقت لااااااا حتي لو كننتي مبتدئه في موديلات كتير خلال فتره انقطاع النت انا جربتها ولاقيتها تصلح للمبتدئات واي نوع خيط يريحك ابتدي اعمليه عمل مفرش سرير او سفره ده عمل جلل حيفرق معاكي كتير نفسيا
ان شاء الله مش حنعمل المفرش كامل ولكن حنعمل اربع وحدات لشرح الوحده وتوضيح طريقه التشبيك
بالنسبه للسؤال الي بتساله كتير ايه افضل خيوط للمفارش وكم الكميه الي احتاجها
وده راي شخصي
افضل خيط للمفارش هيه الخيوط القطنيه الرفيعه
ولكن لاني عاوزه اكبر عدد من البنات يشتغلو معايا اعملي بأي نوع خيط يعجبك وحسب امكانيات كل واحده المهم نتنج عمل كبير
ياريت يا جماعه سوف اقتطتع جزء كبير من وقتي للمتابعه ياريت يكون في تشجيع ليه
ها مين حتبتدي وتضع مفرش ونشجعها ونبتدي نشرح الوحده بتاعته ؟؟؟؟؟؟

شرح مفارش سفره وسرير
صفحة 1 من اصل 1